loading...
منکراتی
ویژه فروشگاه پارمیس


original بازدید : 204 11 سال پیش نظرات (0)

متن نامه امیر تتلو بعد از آزادی

tatalo متن نامه امیر تتلو بعد از آزادی

متن نامه امیر تتلو بعد از آزادی

 

سلام می کنم به همگی
معذرت می‌خوام، معذرت می‌خوام، معذرت می‌خوام، ببخشید که باعث نگرانی شدم. خیلی ممنونم از همه دوستان، از همه کسانی که به گوشم می‌رسید واقعا نگرانم بودند. باید بگویم که من علی‌رغم میل باطنی‌ام قدیم یک کارنامه بدی از نظر خیلی‌ها داشتم که باید پاسخگو باشم و پاسخگو هم می‌شوم و ایشالله که بتوانیم مجوز را بگیریم و بتوانیم تو ایران کار کنیم. فقط این را بدانید که من هر کاری که انجام می‌دهم و هر فعالیتی کردم فقط و فقط واسه خوشحال کردن شما مردم ایران بوده و هیچ وقت هیچ برگشت دیگری برای من نداشته. عاشقتونم و ایشالله که بتوانم توکل به خدا این قضیه را حلش کنم و کارهای قبلیم و کارنامه قبلیم را یک خورده سیاهی‌اش را کم کنم. من شرمنده‌ام. شرمنده همه مردم ایران. شرمنده همه هواداران که که نگرانشان کردم. شرمنده کشورم. شرمنده همه. این را بدانید که من فقط و فقط و فقط قصدم خدمت کردن بوده و همتون را از ته دلم دوست دارم. عاشقتونم.


original بازدید : 238 11 سال پیش نظرات (0)

چندی پیش بود که حرف های بحث برانگیز پریسا سحرخیز، مجری و برنامه ساز سابق شبکه من و تو و بازگو کردن علت جداییش از این شبکه جنجال بسیاری را در فضای مجازی بوجود آورد.

تجاوز به روشنا هنرجوی آکادمی گوگوش و خودکشی وی + عکس

وی در پستی جنجالی سوءاستفاده های اخلاقی و روابط  جنون آمیز برخی از کارکنان شبکه را یکی از دلیل های اصلی ترک این شبکه اعلام کرد. پریسا سحرخیز پیشتر در اقدامی جداگانه با انتشار عکس هایی از روشنا (یکی از شرکت کنندگان برنامه آکادمی گوگوش)، از تجاوز نامشروع تیام، یکی از کارمندان شبکه من و تو به روشنا و در ادامه از خودکشی نافرجام وی پرده برداشت.


original بازدید : 468 11 سال پیش نظرات (0)

با سلام و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ارباب بی کفن

باستحضار میرساند هیئت بین الحرمین تهران به دلیل مشکلات و نبود مکان مناسب از برگزاری جلسات معذور میباشد

لذا از دوستان و محبین اهل بیت (ع) که مکان مناسب جهت اقامه عزا در اختیار دارند دعوت به همکاری می‌نماید

لطفا جهت همکاری و معرفی حسینیه، آدرس و شماره تلفن مسئول آن را در همین پست اعلام فرمائید

شرایط همکاری:

بزرگتر از حسینیه قبلی باشد

برای همسایگان مزاحمت ایجاد نکند

نکات مهم: لطفا رفقا سوال نکنید کجا باشه خوبه و فلان جا میایید

فقط شهر تهران و نه حومه و بیرون تهران

شمال و جنوب و شرق و غرب مهم نیست بعد بررسی مسولین هیئت تصمیم گیری خواهد شد

لطفا اگه شماره مسئول حسینیه و خودتون صحبت‌های اولیه رو انجام دادین اعلام کنید


original بازدید : 212 11 سال پیش نظرات (0)

یه عده ایرانی نمای بی فرهنگ، با هجوم به فیسبوک مسی، به او توهین کردند

مسی: من برای این مردم متاسفم زیرا اینگونه واژه‌ها بسیار غیر دوستانه هستند

پاسخ مسی به توهین کنندگان در فیسبوک

اکثر روزنامه های کشور تیتر یک یا یکی از تیترهای خود را به هجوم عده ای بی فرهنگ به صفحه شخصی مسی و توهین به وی اختصاص داده اند و جالب است برخی روزنامه ها این کار را نه تنها تقبیح نکرده اند بلکه به این اقدام اشتباه دامن نیز زده اند!
برخی روزنامه های دیگر نیز به انتقادات صریح کی روش و نیز اظهارات دایی درباره قرعه کشی جام جهانی پرداخته اند.


original بازدید : 195 11 سال پیش نظرات (0)
اعدامی زنده‌شده پس از بهبودی از بیمارستان مرخص و به زندان منتقل شد تا تکلیفش روشن شود. او اکنون شرایط خوبی دارد اما اطرافیانش تمایلی به اطلاع‌رسانی درباره جزییات پرونده و وضعیت او ندارند.
پارسینه،این مرد که «علیرضا-م» نام دارد به جرم قاچاق ۹۷۰ گرم شیشه به مرگ محکوم شده‌ و دوبار از کمیسیون عفو و بخشودگی درخواست بخشش کرده ‌بود اما به دلیل سابقه‌دار بودن متهم این کمیسیون با درخواستش موافقت نکرده و او را مستحق مرگ دانسته‌ بود تا اینکه اواسط مهرماه بعد از اجرای حکم اعدام علیرضا در زندان بجنورد، وی به سردخانه منتقل شد اما ساعاتی بعد کارگر سردخانه فهمید او نفس می‌کشد.

original بازدید : 239 11 سال پیش نظرات (0)

سریال جدید “کیمیا” به کارگردانی جواد افشار در حال تصویر برداری می باشد

این سریال 100 قسمتی که “اوشین ایرانی” لقب گرفته، روایت‌گر 3 مقطع تاریخی است

اخبار جدید از سریال کیمیا (اوشین ایرانی)

«محمدرضا شفیعی» تهیه‌کننده سریال «کیمیا» به کارگردانی «جواد افشار» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: تصویربرداری سریال اوایل آذرماه آغاز شد و گروه در حال حاضر در خرمشهر مشغول تصویربرداری هستند.
.
وی ادامه داد: تا به حال همه بازیگران سریال جز پوریا پورسرخ و آرش مجیدی جلوی دوربین رفته‌اند. این دو بازیگر نیز هفته آینده جلوی دوربین می‌روند.


original بازدید : 207 11 سال پیش نظرات (0)

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا از دستگیری یکی از خوانندگان زیرزمینی داخل کشور خبر داد.
سرهنگ مسعود زاهدیان درباره برخورد پلیس با خواننده‌های زیرزمینی اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه‌های خارجی می‌کنند، گفت: پلیس با این دسته از افراد برخورد می‌کند و اخیرا نیز با خواننده‌ای به نام «تتلو» برخورد کرده است و وی هم‌اکنون پس از دستگیری در اختیار مقام‌قضایی است.
وی با بیان اینکه پلیس تمامی این موارد را شناسایی کرده و با آنها برخورد می‌کند، گفت: اجازه نخواهیم داد با فضای قانونی کشور اتفاقی بیفتد.
رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا اضافه‌کرد: بحمدالله هم صداوسیما و هم وزارت ارشاد زمینه‌های لازم برای فعالیت هنرمندان را فراهم کرده‌اند و افرادی که به شکل زیرزمینی قصد فعالیت دارند باید دست از این کار خود برداشته و در قالب هنر قانونی و واقعی به فعالیت خود ادامه دهند.

واما در صفحه رسمی امیرتتلو در شبکه اجتماعی به این ترتیب است که در عکس زیر مشاهده مینمایید

 اخبار تکمیلی دستگیری امیرتتلو!



original بازدید : 220 11 سال پیش نظرات (0)

امیر تتلو دستگیر شد

امیر تتلو دستگیر شد

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا از دستگیری یکی از خوانندگان زیرزمینی داخل کشور خبر داد.

سرهنگ مسعود زاهدیان در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره برخورد پلیس با خواننده‌های زیرزمینی اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه‌های خارجی می‌کنند، گفت: پلیس با این دسته از افراد برخورد می‌کند و اخیرا نیز با خواننده‌ای به نام «تتلو» برخورد کرده است و وی هم‌اکنون پس از دستگیری در اختیار مقام‌قضایی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمامی این موارد را شناسایی کرده و با آنها برخورد می‌کند، گفت: اجازه نخواهیم داد در فضای قانونی کشور اتفاقی بیفتد.

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا اضافه‌کرد: بحمدالله هم صداوسیما و هم وزارت ارشاد زمینه‌های لازم برای فعالیت هنرمندان را فراهم کرده‌اند و افرادی که به شکل زیرزمینی قصد فعالیت دارند باید دست از این کار خود برداشته و در قالب هنر قانونی و واقعی به فعالیت خود ادامه دهند.


original بازدید : 158 11 سال پیش نظرات (0)
امروز می خواهیم چند تا فیلتر شکن برای شما معرفی کنیم این فیلتر شکن ها صد در صد کار می کند و تضمینی و کاملا رجستری شده است و شما می توانید بدون هیچگونه شک و تردیدی استفاده کنید البته همیشه در نظر داشته باشید که این روزها فیلترشکن های تقلبی و نوظهور زیادی وجود دارد که بسیار مخرب هستند و سیستم شما رو به هم می ریزند و به هدفی هم که دارید نمی رسید و بجای اینکه فیلترشکنی بکنند بین انسان و خدایش فیلتر درست می کنند.

وبگردی ۲۰:۳۰،از این فیلتر شکن ها که وارد دنیای انسان ها شده اند می توان به تعصب غیر صحیح، تقلید کور کورانه، پیروی کردن از اکثریت، مد گرایی، پیروی کردن از عادات زشت اجتماعی و غیره اشاره نمود .
وقتی انسان مرتکب گناه می شود به مرور و تکرار گناه ها خودش را از خدا دورتر می کند و کم کم گناهان فیلترهایی می شوند که مانع ارتباط انسان با خدای خودش می گردند در این نوشته قصد داریم فیلتر شکن هایی رو معرفی کنیم که با استفاده از انها هیچ فیلتری نمی تواند مانع شما شود.
۱- نماز: بهترین فیلتر شکن دنیا که خود خدا هم زیر این فیلتر شکن را امضا و مهر کرده خصوصیت مهم این فیلتر شکن این است که مانع می شود انسان با گناه کردن فیلترهایی رو بین خودش و خداش ایجاد کند … اگه باور ندارید این آیه رو بخوانید ” ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر عنکبوت/۴۴

۲- قرآن : لنگه نداره همه کسانی که متخصص هستند از این فیلتر شکن بی بدیل استفاده می کنند و جلوی کلام خدای تبارک و تعالی زانو می زنند برای استفاده از این فیلتر شکن آن را بخوانید و بفهمید و به آن عمل کنید.

۳- ولایت: این فیلتر شکن بسیار قوی عمل می کنه برای استفاده از آن باید علاوه بر اعتقاد و محبت اهل بیت علیهم السلام انسان به سلاح عمل هم مجهز باشد و اطاعت پذیری از ولایت جزء لا ینفک وجودش باشد

التماس دعا دوستان ویگردی۲۰:۳۰


original بازدید : 278 11 سال پیش نظرات (0)

دختری که سال‌های پیش مورد سوء استفاده قرار گرفته بود، ماجرا تلخ زندگیش را برای اینکه سرمشقی باشد برای سایر جوانان شرح داد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ گوشه‌ای از اتاق کز کرده بود و گاهی عین خل‌ها مادرزاد، بی‌خودی می‌خندید و دوباره چهره‌اش در هم فرو می‌رفت و گریه می‌کرد.

فکرش هم نمی‌کرد یک کتک جانانه از پدرش بخورد و آنقدر جیغ بکشید که صدایش بگیرد.

۲۴ ساعتی لب به غذا نمی‌زد و غذایش شده بود آب و غصه…..

original بازدید : 205 11 سال پیش نظرات (0)

18200e442c7a75b3344052a313361f26 بازیکنان دوجنسه در فوتبال بانوان ایران جنجال ساز شد

بازیکنان دوجنسه در فوتبال بانوان ایران جنجال ساز شد

فدراسیون فوتبال پیش از این اعلام کرده بود اجازه بازیکنان دوجنسه را در لیگ فوتبال بانوان نمی دهد و در این خصوص از برخی بازیکنان دوجنسه در لیگ برتر آزمایش خواهد گرفت و آنها اجازه حضور در لیگ بانوان را نخواهند داشت.

اما پس از آغاز اولین هفته لیگ برتر فوتبال بانوان یکی از مربیان به شدت به این موضوع اعتراض دارد و می گوید تا لحظه آخر تلاش می‌کند تا پرده از حضور این بازیکنان در لیگ بردارد.

این سرمربی که نمی خواست نامش فاش شود گفت: «ما با چند بازیکن از این دست به تفاهم رسیدیم اما وقتی دیدیم نمی‌توانیم به دلیل برخی مشکلات از آنها استفاده کنیم با وجود داشتن ضعف فنی در برخی پست ها این بازیکنان را به خدمت نگرفتیم. این در حالی است که برخی تیم ها از این بازیکنان دوجنسه استفاده می‌کنند.»

original بازدید : 168 11 سال پیش نظرات (0)

پیشنهاد رابطه نامشروع این زن متاهل به رئیس جمهور + عکس

شارلوت روخه، نویسنده کتاب آلمانی “فویشته گبیته”، به کریستین وولف رییس جمهور آلمان پیشنهاد کرد در صورتی که قانون تمدید مدت زمان فعالیت نیروگاه های هسته ای را نپذیرد، می تواند با وی رابطه نامشروع داشته باشد!

پیشنهاد رابطه نامشروع این زن متاهل به رئیس جمهور + عکس

به نظر می رسد که همسر این نویسنده ۳۲ ساله آلمانی که یکی از مجری های تلویزیونی است، با این اقدام وی موافق باشد.

این نویسنده ۳۲ ساله آلمانی گفت: با همسرم در این مورد صحبت کرده ام و وی موافق است و اکنون تنها بانوی اول آلمان یعنی همسر وولف باید با این مسئله موافقت کند!

پیشنهاد رابطه نامشروع این زن متاهل به رئیس جمهور + عکس

وی گفت: وولف باید سال جاری در مورد این مسئله تصمیم گیری کند که آیا قانون اتمی این کشور قانونی است و خیر؛ و آیا اتحاد دو حزب دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی و دموکرات های آزاد می توانند بدون موافقت مجالس ایالتی این قانون را عملی کنند یا نه؟ روخه به عنوان یکی از مخالفان انرژی اتمی محسوب می شود. وی یکی از سردمداران اعتراض به حمل زباله های هسته ای به آلمان بود.


original بازدید : 223 11 سال پیش نظرات (0)

کار بی شرمانه ی این مردها با زنان باردار + عکس

به رغم بازگشت آرامش به بسیاری از شهرهای سوریه در مرز ترکیه، بسیاری از خانواده های سوری حاضر به بازگشت به منازل خود نیستند و این در حالی است که تا کنون بیش از ۴۰۰ مورد تجاوز جنسی به دختران و ۲۵۰ مورد به زنان باردار ساکن این اردوگاهها به اثبات رسیده است که بسیار بد بود.

کار بی شرمانه ی این مردها با زنان باردار + عکس

به گزارش ایران ناز، شبکه سوری دفاع از حقوق بشر، از جامعه بین المللی خواست در قضیه تجاوز و تعدی به زنان سوری ساکن در اردوگاه‌های ترکیه پرونده تحقیق باز کند. این شبکه با انتشار بیانیه‌ای، سکوت آنکارا و سازمان‌های وابسته به سازمان ملل متحد در ترکیه در برابر این جنایات را علیه زنان سوری مقیم در اردوگاه‌های ترکیه محکوم کرد.

این بیانیه تأکید می‌کند، براساس تحقیقات اولیه صورت گرفته بیش از ۴۰۰ مورد تجاوز و تعدی به زنان سوری مقیم در اردوگاه‌های ترکیه با دلایل قابل اثبات به ثبت رسیده است. همچنین کمیته هماهنگی و پیگیری و تحقیق شبکه سوری دفاع از حقوق بشر تأکید کرده که بر این اسناد و مدارک دست یافته و تمام آنها را در اختیار دارد؛

این درحالی است که سه روزنامه ترکی “اطلاعات” و “باریف” و “ایدلک” نیز در گزارش‌هایی در نهم ماه جاری تأیید کرده‌اند که ۴۰۰ دختر و ۲۵۰ زن باردار سوری در داخل اردوگاه‌های سوری در ترکیه مورد تجاوز و تعدی قرار گرفته‌اند. شبکه سوری دفاع از حقوق بشر در پایان بیانیه خود از شورای عالی دفاع از حقوق بشر ژنو خواستار گشودن پرونده تحقیقی در این‌باره و ارائه نتایج آن به دادگاه جنایی بین المللی شد.


original بازدید : 186 11 سال پیش نظرات (0)

این بازیگر زن محبوب ایرانی سرطان گرفت + عکس

این بازیگر زن محبوب ایرانی سرطان گرفت + عکس

کتایون امیر ابراهیمی بازیگر زن پیشکسوت و محبوب سینما و تلویزیون که مدتی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند این روزها در خانه و مشغول استراحت است.

او در این باره به گفت: در حال حاضر علاوه بر بیماری ام دچار سرما خوردگی هم شده‏ ام و فعلا در حال استراحتم.

وی ادامه داد: دوست ندارم دیگر بازی کنم چرا که تهیه کنندگان آثار فکر می کنند به دلیل اینکه من و امثال من سن بیشتری به نسبت دیگر بازیگرها داریم می توانند پول ما را بخورند!

او خطاب به مسئولین گفت: متاسفانه برای هنرپیشه های قدیمی و سابقه دار ارزشی قائل نیستند و کمترین پول را به آنها می دهند.آنها اصلا به این فکر نمی کنند که ما هم مانند دیگر افراد باید هزینه زندگی، دارو و دکتر خودمان را بدهیم و جالب است که فکر می کنند همه این مسائل برای خودشان است.

این بازیگر زن محبوب ایرانی سرطان گرفت + عکس

ناز سلطانی دختر امیرابراهیمی درباره بیماری مادرش گفت: مدتی است که مادرم دچار بیماری سرطان است و تحت نظر پزشک قرار دارد. مغز استخوانشان خون کافی تولید نمی کند و باید تحت نظر دکتر خون تزریق کنند اما متاسفانه در حال حاضر به دلیل اینکه مردم زیاد خون نمی دهند، بالطبع ایشان هم با این مشکل مواجهند.همین جا و از طریق «بانی فیلم» از مردم تقاضا دارم که به پایگاه های انتقال خون مراجعه کرده تا مادر من هم از این موهبت الهی بهره مند شود.

آخرین بازی امیرابراهیمی را در فیلم «ارتباط خانوادگی» به کارگردانی نادر مقدس دیدیم که چندی پیش در سینما اکران شد. او هم چنین در فیلم های ورود آقایان ممنوع،بازنده،تهران در جست و جوی زیبایی و سریال های بدون شرح و من یک مستاجرم ایفای نقش کرده است.

منبع: بانی فیلم


original بازدید : 183 11 سال پیش نظرات (0)

رقص و پایکوبی شبکه من و تو در عزاداری امام حسین (ع) + عکس

عزاداری بر سیدالشهداء (ع) و بر سوگ نشستن برای آن حضرت این روزها بین المللی شده و دیگر دین و یا آیین خاصی را نمی شناسد. بیشتر مردم در سراسر جهان و با ادیان مختلف در سوگ آن حضرت می نشینند و به وجود مقدس حضرتش ادای احترام می کنند.

کشور عزیزمان ایران هم از این قاعده مستثنی نبوده و با آغاز ماه محرم یکپارچه سیاه پوش گردیده است و تقریبا تمام مردم ایران از مسلمان گرفته تا اقلیت های مذهبی در حال و هوای عزاداری بر اباعبدالله الحسین (ع) می باشند.

شبکه لندن نشین من و تو که مدعی احترام به مخاطبین خود می باشد با شروع ایام محرم، توهین به این ایام مقدس را در دستور کار خود قرار داد و با پخش برنامه هایی سراسر ابتذال و بی بند و باری به پایکوبی و شادی در این ایام پرداخت.

شبکه من و تو که از ابتدای کار خود، احترام به همه عقائد و تفکرات را به دروغ شعار خود قرار داده بود در اصل مناسبت های مذهبی مردم ایران را نشانه می گرفت و همچنان به دنبال ترویج آیین ضاله بهائیت است.

تضاد در گفتار و رفتار من و تو به گونه ای می باشد که این شبکه در مدت فعالیتش به تبلیغ و معرفی تمامی مراسم ها و عقائد غربی از جمله آیین یهودیت، بهائیت، جشن هالووین، ازدواج همجنس گرایان، فستیوال آب جو در لندن و … پرداخته است؛ اما در این مدت زمانی که  نوبت به عقائد مردم ایران می رسید، این شبکه انگلیسی نه تنها با مردم ایران همصدا نشد بلکه عقائد و احساسات آنان را با پخش برنامه هایی مبتذل مثل “زیباترین دختر جهان” مورد اهانت قرار داد.

شبکه من و تو که قبح شکنی این ایام را در دستور کار قرار داده است با شروع ایام عزاداری امام حسین علیه السلام این روزها در فضای مجازی نیز به تبلیغ کنسرت شاهین نجفی و محسن نامجو پرداخته است. افرادی که رذالت خود را با توهین به اهل بیت علیهم السلام به مردم ایران ثابت کرده اند.


original بازدید : 157 11 سال پیش نظرات (0)

با سلام و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ارباب بی کفن

باستحضار میرساند هیئت بین الحرمین تهران به دلیل مشکلات و نبود مکان مناسب از برگزاری جلسات معذور میباشد

لذا از دوستان و محبین اهل بیت (ع) که مکان مناسب جهت اقامه عزا در اختیار دارند دعوت به همکاری می‌نماید

لطفا جهت همکاری و معرفی حسینیه، آدرس و شماره تلفن مسئول آن را در همین پست اعلام فرمائید

شرایط همکاری:

بزرگتر از حسینیه قبلی باشد

برای همسایگان مزاحمت ایجاد نکند


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • سایت پرشین تی
  • خرید وی پی ان
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • فروشگاه اینترنتی
  • کسب درامد عالی
  • کسب درامد عالی
  • فروشگاه سرورهای ورلد آف وارکرفت
  • اس ام اس عاشقانه
  • اورجینال
  • ok2ok
  • نایس اندروید
  • فيس بوك جوانان خير
  • خريد گن لاغري مردانه
  • سیستم تبادل لینک
  • گن لاغری مردانه
  • تبادل لینک خودکار و اسان
  • persianhit
  • yasharsoft
  • filmlover
  • دانلود نمونه سوالات استخدامی
  • دانلود مداحی
  • کسب در امد
  • earnmoneynew
  • 8melody
  • كسب درآمد مادام العمر از فروتل
  • دانلود نرم افزار و بازی اندروید
  • yasdl
  • moviemandegar
  • friendhaa
  • nod32tools
  • softgozar
  • mobinmarket
  • wildbuzz
  • ehda
  • doostiha
  • www.patoghdl75.in
  • devxstudes
  • zedbuzz
  • nimbuzz69
  • hackfacebookpassword
  • persianbuzz
  • taknimbuzz
  • www.asandownload
  • foryoucenter
  • nimbuzz
  • بهبود رتبه گوگل و الکسا
  • کانون هواداران محسن چاوشی
  • یاهو
  • تبادل لينك رايگان
  • google
  • فیسبوک
  • دانلود سنتر|نرم افزار , بازی , کتاب , موبایل , عکس
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • ارسال اس ام اس از شماره دلخواه بطور نامحدود
  • فیسبـــــــــوک فارســـــــی
  • مطالب جنسی و زناشویی
  • اچ دی آنلاین
  • افزایش بازدید
  • فروشگاه معتبر پااااارمیس
  • Pictures
  • music
  • فروشگاه اینترنتی
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • پایگاه تفریح اموزشی تتی ویت
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1141
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 318
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,438
  • بازدید ماه : 1,122
  • بازدید سال : 55,406
  • بازدید کلی : 505,200
  • پشتیبانی سایت
    :. چت با مديريت .:
    :. چت با مديريت .: