loading...
منکراتی
ویژه فروشگاه پارمیس


original بازدید : 201 11 سال پیش نظرات (1)

دختری با مادرش در رختخواب
درددل می کرد با چشمی پر آب

گفت:مادر حالم اصلا خوب نیست
زندگی از بهر من مطلوب نیست

گو چه خاکی را بریزم بر سرم؟
روی دستت باد کردم مادرم!
سن من از بیست وشش افزون شد

دل میان سینه غرق خون شد
هیچ کس مجنون این لیلا نشد
شوهری از بهر من پیدا نشد

غم میان سینه شد انباشته
بوی ترشی خانه را برداشته!

----

به ادامه مطلب بروید

مادرش چون حرف دختش را شنفت
خنده بر لب آمدش آهسته گفت:

دخترم بخت تو هم وا می شود
غنچه ی عشقت شکوفا می شود

غصه ها را از وجودت دور کن
این همه شوهر یکی را تور کن!

گفت دختر مادر محبوب من!
ای رفیق مهربان و خوب من!

گفته ام با دوستانم بارها
من بدم می آید از این کارها

در خیابان یا میان کوچه ها
سر به زیر و با وقارم هر کجا

کی نگاهی می کنم بر یک پسر
مغز یابو خورده ام یا مغز خر!؟

غیر از آن روزی که گشتم همسفر
با سعیدویاسر وایضا صفر

با سه تاشان رفته بودم سینما
بگذریم از مابقی ماجرا!

یک سری هم صحبت صادق شدم
او خرم کرد آخرش عاشق شدم

یک دو ماهی یار من بود و پرید
قلب من از عشق او خیری ندید

مصطفای حاج علی اصغر شله
یک زمانی عاشق من شد،بله

بعد جعفر یار من عباس بود
البته وسواسی وحساس بود

بعد ازآن وسواسی پر ادعا
شد رفیقم خان داداش المیرا

بعد او هم عاشق مانی شدم
بعد مانی عاشق هانی شدم

بعدهانی عاشق نادر شدم
بعد نادر عاشق ناصر شدم

مادرش آمد میان حرف او
گفت: ساکت شو دگر ای فتنه جو!

گرچه من هم در زمان دختری
روز و شب بودم به فکر شوهری

لیک جز آن که تو را باشد پدر
دل نمی دادم به هرکس اینقدر

خاک عالم بر سرت ،خیلی بدی
واقعا که پوز مادر را زدی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فان کده در تاریخ 1392/05/31 و 17:16 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم
بازدیدت خیلی کمه
اگه کد رفرش خواستی خبرم کن بدون لود دوباره صفحه.
فقط 3000 تومان


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • سایت پرشین تی
  • خرید وی پی ان
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • فروشگاه اینترنتی
  • کسب درامد عالی
  • کسب درامد عالی
  • فروشگاه سرورهای ورلد آف وارکرفت
  • اس ام اس عاشقانه
  • اورجینال
  • ok2ok
  • نایس اندروید
  • فيس بوك جوانان خير
  • خريد گن لاغري مردانه
  • سیستم تبادل لینک
  • گن لاغری مردانه
  • تبادل لینک خودکار و اسان
  • persianhit
  • yasharsoft
  • filmlover
  • دانلود نمونه سوالات استخدامی
  • دانلود مداحی
  • کسب در امد
  • earnmoneynew
  • 8melody
  • كسب درآمد مادام العمر از فروتل
  • دانلود نرم افزار و بازی اندروید
  • yasdl
  • moviemandegar
  • friendhaa
  • nod32tools
  • softgozar
  • mobinmarket
  • wildbuzz
  • ehda
  • doostiha
  • www.patoghdl75.in
  • devxstudes
  • zedbuzz
  • nimbuzz69
  • hackfacebookpassword
  • persianbuzz
  • taknimbuzz
  • www.asandownload
  • foryoucenter
  • nimbuzz
  • بهبود رتبه گوگل و الکسا
  • کانون هواداران محسن چاوشی
  • یاهو
  • تبادل لينك رايگان
  • google
  • فیسبوک
  • دانلود سنتر|نرم افزار , بازی , کتاب , موبایل , عکس
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • ارسال اس ام اس از شماره دلخواه بطور نامحدود
  • فیسبـــــــــوک فارســـــــی
  • مطالب جنسی و زناشویی
  • اچ دی آنلاین
  • افزایش بازدید
  • فروشگاه معتبر پااااارمیس
  • Pictures
  • music
  • فروشگاه اینترنتی
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • پایگاه تفریح اموزشی تتی ویت
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1141
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 594
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,371
  • بازدید ماه : 8,420
  • بازدید سال : 62,704
  • بازدید کلی : 512,498
  • پشتیبانی سایت
    :. چت با مديريت .:
    :. چت با مديريت .: