loading...
منکراتی
ویژه فروشگاه پارمیس


original بازدید : 319 11 سال پیش نظرات (0)

54141 پیامک های عاشقانه شهریور

در خاطری که ” تویی ” دیگران فراموشند.
بگذار در گوشت بگویم ”میخواهمت ”
این خلاصه ی تمام حرفهای عاشقانه دنیاست…

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

یک فلاسک چای…
یک رودخانه که اعتماد به نفسش از دریا بیشتر است…
و تنها یک دوربین….
تنها برای اینکه گرفته باشمت یک سکانس در آغوشم…
اینست تمام دغدغه های
مردی که از وصیت کردن بدش می آید… ا

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

فرشته ای از خدا پرسید :چرا مرا انقد زیبا آفریدی؟
خدا پاسخ داد :این که چیزی نیست!
این هایی که دارن این پست رو می خونن از تو هم زیباترن

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻠﺨﻪ….
ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺑﺪﯼ!!! ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺩﺕ ﯾﻪ ﺷﻮﻧﻪ ﯼ
ﮔﺮﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻟﺘﻨﮕﯿﻬﺎﺕ ﺑﺨﻮﺍﯼ…
ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻧﺒﺎﺷﻪ

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

امشب شب آخریه که مزاحم دلت شدم
خورشید فردا مال تو٬ ببخش که عاشقت شدم



برید ادامه مطلب

شاید خداهم روزی عاشق شود!!! دوست دارم به عشقش نرسد. حالش دیدن دارد..

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

با گریه عکس تو بغل می کنم دارم خدا خدا می کنم خدا کنه بمیرم نباشم دارم برای تو دعا میکنم!؟

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

اگه به تونمیگفتم حرفامو اگه نمیگفتم چقد دوست دارم… الان بودی

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

عشق نمی پرسه اهل کجایی فقط می گه تو قلب من زندگی میکنی؟ عشق نمی پرسه چرا دور هستی فقط میگه همیشه با من هستی؟ عشق نمی پرسه که دوستم داری فقط میگه دوستت دارم. عشق خیلی گه های دیگه می خوره اما تو نباید باور کنی….!!!!

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

نمیدانم چرا تلخ است گفتارم؟
چرامیگویم ازسختی؟ چرا مینالم ازتنهایی دنیا؟
چرااشکم زتنهاییست؟
نمیدانم چرا می سوزم از غربت؟
چرامیترسم ازصحبت؟
چراازهمنشینیها گریزانم؟
چراتنها و حیرانم؟
نمی دانم نمی دانم؟؟؟؟؟

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

غروب عاشقان رنگش طلاییست گرچه اخر ش مرگ و جداییست

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

اگه کسی دوستت داره علتش محبت نیست علتش خودتی که لایق دوست داشتنی

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

سلام عزیزم یه روز میام میبرمت
میبرمت ی جای دور که دسته کسی بت نرسه
(قربانت عزراییل)

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

گاهی بی صدا نگاهت میکنم…
مرا ببخش برای این نگاه های پنهانی،
شاید اگر بغضم فرو نشیند
صدایت کنم…


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • سایت پرشین تی
  • خرید وی پی ان
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • فروشگاه اینترنتی
  • کسب درامد عالی
  • کسب درامد عالی
  • فروشگاه سرورهای ورلد آف وارکرفت
  • اس ام اس عاشقانه
  • اورجینال
  • ok2ok
  • نایس اندروید
  • فيس بوك جوانان خير
  • خريد گن لاغري مردانه
  • سیستم تبادل لینک
  • گن لاغری مردانه
  • تبادل لینک خودکار و اسان
  • persianhit
  • yasharsoft
  • filmlover
  • دانلود نمونه سوالات استخدامی
  • دانلود مداحی
  • کسب در امد
  • earnmoneynew
  • 8melody
  • كسب درآمد مادام العمر از فروتل
  • دانلود نرم افزار و بازی اندروید
  • yasdl
  • moviemandegar
  • friendhaa
  • nod32tools
  • softgozar
  • mobinmarket
  • wildbuzz
  • ehda
  • doostiha
  • www.patoghdl75.in
  • devxstudes
  • zedbuzz
  • nimbuzz69
  • hackfacebookpassword
  • persianbuzz
  • taknimbuzz
  • www.asandownload
  • foryoucenter
  • nimbuzz
  • بهبود رتبه گوگل و الکسا
  • کانون هواداران محسن چاوشی
  • یاهو
  • تبادل لينك رايگان
  • google
  • فیسبوک
  • دانلود سنتر|نرم افزار , بازی , کتاب , موبایل , عکس
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • ارسال اس ام اس از شماره دلخواه بطور نامحدود
  • فیسبـــــــــوک فارســـــــی
  • مطالب جنسی و زناشویی
  • اچ دی آنلاین
  • افزایش بازدید
  • فروشگاه معتبر پااااارمیس
  • Pictures
  • music
  • فروشگاه اینترنتی
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • پایگاه تفریح اموزشی تتی ویت
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1141
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,033
  • باردید دیروز : 594
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,175
  • بازدید ماه : 9,224
  • بازدید سال : 63,508
  • بازدید کلی : 513,302
  • پشتیبانی سایت
    :. چت با مديريت .:
    :. چت با مديريت .: