loading...
منکراتی
ویژه فروشگاه پارمیس


original بازدید : 319 11 سال پیش نظرات (0)

متن آهنگ من دلم پاکه از امیر تتلو

من دیدم رفتنت با اونو رسید به گوشم حرفاتون اینم از عکساتون

اره دیدم که باهم خوبین و رفتم , خدا باهاتون , دست حق باتون

تا فهمیدم تو با اون شادی , گفتم برو آزادی , تو حزب بادی

خیلی سخت بود ولی این دو رویی هارو مرسی یاد دادی

من دلم پاکه طاقت میارم ولی تا کی؟ تا کی؟

دهنم قرصه چیزی من چیزی نمیگم تا کسی نمیپرسه , نپرسه

من دلم پاکه طاقت میارم ولی تا کی؟ تا کی؟

دهنم قرصه چیزی من چیزی نمیگم تا کسی نمیپرسه , یه یه یه یه

من دلم پاکه میدونم ساکت , ولی خب بعضی شبا بد جوری غمناکه

خوب میدونم که , اخرش خاکه ولی کارنامه گرفتنش خطرناکه

من دیدم حرکتای دوستارو , از دشمن و دوست نارو

من بستم خودمو به همین میزو به شبو روز کارو مثل یه پادو

تا فهمیدم که تهش اینجا نیست , گفتن نشین جا نیست باشه تهش اینجا نیست

خیلی پس دادم امتحانایی که جواب مسئله اش اینجا نیست

من دلم پاکه طاقت میارم ولی تا کی؟ تا کی؟

دهنم قرصه چیزی من چیزی نمیگم تا کسی نمیپرسه , نپرسه

من دلم پاکه طاقت میارم ولی تا کی؟ تا کی؟

دهنم قرصه چیزی من چیزی نمیگم تا کسی نمیپرسه , یه یه یه یه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • سایت پرشین تی
  • خرید وی پی ان
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • فروشگاه اینترنتی
  • کسب درامد عالی
  • کسب درامد عالی
  • فروشگاه سرورهای ورلد آف وارکرفت
  • اس ام اس عاشقانه
  • اورجینال
  • ok2ok
  • نایس اندروید
  • فيس بوك جوانان خير
  • خريد گن لاغري مردانه
  • سیستم تبادل لینک
  • گن لاغری مردانه
  • تبادل لینک خودکار و اسان
  • persianhit
  • yasharsoft
  • filmlover
  • دانلود نمونه سوالات استخدامی
  • دانلود مداحی
  • کسب در امد
  • earnmoneynew
  • 8melody
  • كسب درآمد مادام العمر از فروتل
  • دانلود نرم افزار و بازی اندروید
  • yasdl
  • moviemandegar
  • friendhaa
  • nod32tools
  • softgozar
  • mobinmarket
  • wildbuzz
  • ehda
  • doostiha
  • www.patoghdl75.in
  • devxstudes
  • zedbuzz
  • nimbuzz69
  • hackfacebookpassword
  • persianbuzz
  • taknimbuzz
  • www.asandownload
  • foryoucenter
  • nimbuzz
  • بهبود رتبه گوگل و الکسا
  • کانون هواداران محسن چاوشی
  • یاهو
  • تبادل لينك رايگان
  • google
  • فیسبوک
  • دانلود سنتر|نرم افزار , بازی , کتاب , موبایل , عکس
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • ارسال اس ام اس از شماره دلخواه بطور نامحدود
  • فیسبـــــــــوک فارســـــــی
  • مطالب جنسی و زناشویی
  • اچ دی آنلاین
  • افزایش بازدید
  • فروشگاه معتبر پااااارمیس
  • Pictures
  • music
  • فروشگاه اینترنتی
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • پایگاه تفریح اموزشی تتی ویت
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1141
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,062
  • باردید دیروز : 594
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,204
  • بازدید ماه : 9,253
  • بازدید سال : 63,537
  • بازدید کلی : 513,331
  • پشتیبانی سایت
    :. چت با مديريت .:
    :. چت با مديريت .: