loading...
منکراتی
ویژه فروشگاه پارمیس


maryam بازدید : 231 11 سال پیش نظرات (0)

 

ادامه مطلب....

 

من 145 کیلو هستم

145 کیلوگرم وزن و 178 سانتیمتر قد دارد. او در حالی که از وزن و چاقی اش دفاع می کند می گوید: «من به خاطر خورد و خوراک یا بی تحرکی وزنم بالا نرفته. بلکه چاق بودن من دلیل ارثی دارد. در واقع من با خیلی ها که به خاطر پرخوری یا بی تحرکی چاق می شوند فرق دارم. جالب است بدانید من هم تحرک دارم و هم غذا خوردنم مثل افراد عادی است. در روز سه وعده غذا می خورم اآن هم خیلی معمولی و در حد یک بشقاب. من خوشبختانه تیروئید هم ندارم.»

علی امسال وارد 35 سالگی می شود. او برایمان تعریف می کند که یک بار چند سال پیش سعی کرده وزنش را کم کند، اما نتوانسته با تمام تلاش های بی وقفه اش به وزن دلخواهش برسد.

«چند سال پیش بود که تصمیم گرفتم وزنم را کم کنم چون احساس می کردم باید به یک تناسب اندام برسم اما با تمام سختی هایی که به خودم دادم و زجری که کشیدم و رژیم هایی پی در پی فقط توانستم به وزن 100 کیلوگرم برسم.»


روزهای کوتاه لاغری

علی برقی فقط برای مدتی کوتاه توانست وزنش را 100 کیلونگه دارد اما پس از آن دوباره وزنش زیاد شد: «زمانی که دیدم دوباره به وزن خودم برگشتم سعی کردم در همین وزن باقی بمانم. من نه کلسترول داشتم و نه قند و چربی خون. هیچ بیماری به خاطر وزنم تهدیدم نمی کرد، به همین خاطر با خودم قول و قرارهایی گذاشتم. به خودم گفتم که بهتر است خودت را با دوستان و آشنایانت نسنجی. خیلی از موقعیت هایی که تو داری به خاطر همین وزنت است که به چهره تو حالت بانمکی داده است. پس دست از تصمیمت برای لاغر شدن بکش و راحت زندگی ات را بکن.»

«علی برقی» سنگین ترین بازیگر مرد ایران

همین هم شد که آقای برقی سعی کرد بعد از آن وسواسی برای وزن کم کردن نداشته باشد، تا اینکه روزی یکی از مدیران تبلیغات او را می بیند و به او پیشنهاد کار در یک تیزر می دهد: «سال ها پیش بود که پیشنهاد کار در یک تیزر تلویزیونی را داشتم. قرار شد من مدل آن تیزر شوم. تیزر پخش شد و کلی هم مخاطبان از آن استقبال کردند. بعد هم پیشنادهای دیگر و کار در حیطه سینما و تلویزیون از آن به بعد شروع شد.»

بعد از این ماجرا طولی نکشید که سنگین وزن ترین بازیگر ما در بیش از 200 تیزر بازی کرد و بعد هم پیشنهاد بازی در یک سریال را قبول کرد. «به خاطر وزنم از من خواسته شد تا در یک سریال ایفای نقش کنم. قبول کردم، کار پخش شد و بعد پیشنهادهای همکاری دیگر را گرفتم. گرچه من دوره های بازیگری گذرانده بودم ولی شاید اگر من این وزن را نداشتم هیچ وقت نمی توانستم در حیطه کاری ام موفق شوم.»

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • سایت پرشین تی
  • خرید وی پی ان
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • فروشگاه اینترنتی
  • کسب درامد عالی
  • کسب درامد عالی
  • فروشگاه سرورهای ورلد آف وارکرفت
  • اس ام اس عاشقانه
  • اورجینال
  • ok2ok
  • نایس اندروید
  • فيس بوك جوانان خير
  • خريد گن لاغري مردانه
  • سیستم تبادل لینک
  • گن لاغری مردانه
  • تبادل لینک خودکار و اسان
  • persianhit
  • yasharsoft
  • filmlover
  • دانلود نمونه سوالات استخدامی
  • دانلود مداحی
  • کسب در امد
  • earnmoneynew
  • 8melody
  • كسب درآمد مادام العمر از فروتل
  • دانلود نرم افزار و بازی اندروید
  • yasdl
  • moviemandegar
  • friendhaa
  • nod32tools
  • softgozar
  • mobinmarket
  • wildbuzz
  • ehda
  • doostiha
  • www.patoghdl75.in
  • devxstudes
  • zedbuzz
  • nimbuzz69
  • hackfacebookpassword
  • persianbuzz
  • taknimbuzz
  • www.asandownload
  • foryoucenter
  • nimbuzz
  • بهبود رتبه گوگل و الکسا
  • کانون هواداران محسن چاوشی
  • یاهو
  • تبادل لينك رايگان
  • google
  • فیسبوک
  • دانلود سنتر|نرم افزار , بازی , کتاب , موبایل , عکس
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • ارسال اس ام اس از شماره دلخواه بطور نامحدود
  • فیسبـــــــــوک فارســـــــی
  • مطالب جنسی و زناشویی
  • اچ دی آنلاین
  • افزایش بازدید
  • فروشگاه معتبر پااااارمیس
  • Pictures
  • music
  • فروشگاه اینترنتی
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • پایگاه تفریح اموزشی تتی ویت
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1141
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 769
  • باردید دیروز : 594
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,911
  • بازدید ماه : 8,960
  • بازدید سال : 63,244
  • بازدید کلی : 513,038
  • پشتیبانی سایت
    :. چت با مديريت .:
    :. چت با مديريت .: