loading...
منکراتی
ویژه فروشگاه پارمیس


original بازدید : 237 11 سال پیش نظرات (0)

فک و فامیله داریم

جوک فک و فامیله داریم جدید شهریور ۹۲

Funny jokes jaw drop and have Famylh

در این مطلب در بخش مطالب طنز و خنده دار سایت پارسیوا می توانید جدیدترین مطالب خنده دار فک و فامیله داریم شهریور ماه ۹۲ را بخوانید امیدواریم از خواندن این جوک های طنز لذت ببرید.

 

مامانم سوزنو گذاشته رو دسته مبل افتاده گم شده و همه جمع شدیم داریم دنبالش می گردیم ، اومده صحنه رو بازسازی میکنه یه سوزن دیگه میزاره میندازه ببینه کجا میفته !
هیچی دیگه الان همه داریم دنبال دوتا سوزن می گردیم …
.
.
یه پسرخاله دارم که هنوز سه سالش تموم نشده و نمیدونه “زرافه” چیه ؟ مامانم اومد براش توضیح بده که قشنگ متوجه بشه ، گفت : زرافه یه حیوون خیلی گندست ، خیلی خیلی بزرگه ، از دایی سعیدم بزرگتره !
فکر کنم حضورم تو خونه اونقدرا هم بد نیست ، میتونه به رشد علمی این بچه ها کمک کنه !!!
.
.
صبح ساعت ۷ امتحان داشتم زنگ زدم به پسرخالم میگم ببین کسی خونه ما نیست خدا وکیلی ۶:۳۰ زنگ بزن به گوشیم منو بیدار کن !
برگشته میگه : ببین من یادم میره یه ریع قبلش یه تک بزن …
.
.
به بابام بگی :
گلودرد دارم میگه آب نمک قر قره کن
دندون درد دارم میگه آب نمک قر قره کن
سردرد دارم میگه آب نمک قر قره کن
کمردرد دارم میگه آب نمک قر قره کن
دل درد دارم میگه آب نمک قر قره کن
یبوست دارم میگه آب نمک قر قره کن
اسهال دارم میگه آب نمک قر قره کن
و …
ینی مصداق کامل ضرب المثل هرچه بگندد نمکش میزنند رو عملی کرده !

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • سایت پرشین تی
  • خرید وی پی ان
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • فروشگاه اینترنتی
  • کسب درامد عالی
  • کسب درامد عالی
  • فروشگاه سرورهای ورلد آف وارکرفت
  • اس ام اس عاشقانه
  • اورجینال
  • ok2ok
  • نایس اندروید
  • فيس بوك جوانان خير
  • خريد گن لاغري مردانه
  • سیستم تبادل لینک
  • گن لاغری مردانه
  • تبادل لینک خودکار و اسان
  • persianhit
  • yasharsoft
  • filmlover
  • دانلود نمونه سوالات استخدامی
  • دانلود مداحی
  • کسب در امد
  • earnmoneynew
  • 8melody
  • كسب درآمد مادام العمر از فروتل
  • دانلود نرم افزار و بازی اندروید
  • yasdl
  • moviemandegar
  • friendhaa
  • nod32tools
  • softgozar
  • mobinmarket
  • wildbuzz
  • ehda
  • doostiha
  • www.patoghdl75.in
  • devxstudes
  • zedbuzz
  • nimbuzz69
  • hackfacebookpassword
  • persianbuzz
  • taknimbuzz
  • www.asandownload
  • foryoucenter
  • nimbuzz
  • بهبود رتبه گوگل و الکسا
  • کانون هواداران محسن چاوشی
  • یاهو
  • تبادل لينك رايگان
  • google
  • فیسبوک
  • دانلود سنتر|نرم افزار , بازی , کتاب , موبایل , عکس
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • ارسال اس ام اس از شماره دلخواه بطور نامحدود
  • فیسبـــــــــوک فارســـــــی
  • مطالب جنسی و زناشویی
  • اچ دی آنلاین
  • افزایش بازدید
  • فروشگاه معتبر پااااارمیس
  • Pictures
  • music
  • فروشگاه اینترنتی
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • پایگاه تفریح اموزشی تتی ویت
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1141
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 372
  • باردید دیروز : 594
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,514
  • بازدید ماه : 8,563
  • بازدید سال : 62,847
  • بازدید کلی : 512,641
  • پشتیبانی سایت
    :. چت با مديريت .:
    :. چت با مديريت .: